Retourneren


Mocht je gekozen product toch niet bevallen, dan kan je deze zonder opgave van reden retour sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Het product (en eventueel toebehoren) retourneer je in de originele staat en met verpakking. Mocht het product beschadigd of gebruikt zijn, dan kan het betekenen dat je niet het (volledige) bedrag krijgt gecrediteerd. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat je retourzending goed verpakt is.

 

  1. Kan ik mijn bestelling retourneren?
    1. Je kunt je bestelling retourneren (herroepen). Je bestelling moet binnen 30 dagen geretourneerd zijn (gerekend na de dag waarop je (of een door jou aangewezen persoon) het product in bezit hebt gekregen). 
  2. Hoe retourneer ik een product?
    1. Om een product te retourneren vul je het online herroepingsformulier in.
  3. Moet ik verzendkosten betalen bij het retourneren van een product?
    1. Bij het retourneren van een product zijn de retourkosten voor je eigen rekening.

Ruilen

Wil je het product ruilen, bijvoorbeeld omdat de maat niet blijkt te kloppen? Dan is dat geen probleem. Ga naar Contact en vul het formulier in. Staat de door jou gewenste maat er niet tussen? Lederen armbanden maak ik kosteloos voor je op maat. Bij andersoortige armbanden is een alternatieve maat helaas niet mogelijk.

Verkeerde maat of bezorgadres doorgegeven

Heb je per ongeluk een verkeerde maat of verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk Contact op om de bestelling (indien nog mogelijk) te wijzigen.